JIPPOIEEEE

Hade inte särskilt höga förhoppningar för denna dag. Började att man tog en lite längre sovmorgon än vanligt, var inte på sjukhuset för än klockan 10:00. Sen satt jag där och väntade i 5 timmar på att något skulle hända vilket det inte gjorde. Men denna gången kom jag beredd, hade köpt mig en tidning och satt och försökte lösa dagens svåra suduko. Efter 2 timmar gav jag upp, det var alldeles för svårt för mig. Man fick ingen 4 utsatt som hjälp innan vilket gjorde processen ytterst krävande. Efter mitt hopp sinat på både sudukon och att det någonsin skulle bli något godkänt arbete gick jag i ett tappert sista försök till Dr mwakas sekreterare Peace som faktiskt till min förvåning sa att han skulle fixa ett godkännande brev till oss i slutet av dagen eller tidigt imorgon, dock har man hört sånt förut och man uppvisade inte någon särskilt stor lycka.  Men då, 2 timmar efter jag kommit hem får jag ett sms att Anna och jag är nu ÄNTLIGEN godkända. Tacka sherwood skogen. Nu far vi. Nu finns inget som håller oss tillbaka och vi kommer få gjort en bra uppsats!  
Nu är jag redo för Sverige. Håll i hatten. Mama, im coming home!

Hank The avslappnade Tank